aamandaaspequist

Julen, som balsam för min själ

Publicerad 2011-10-30 12:09:34 i Vardagsliv,

(Hatar bilder åt fel håll!!!) Men, framför den här har jag ätit frukost,
druckit kaffe med en gnutta kanel och lite jul-musik i bakgrunden...
Åh vad jag längtar till Julen!!!
Välkommen söndag!
Sitter nu och börjar fundera på om jag ska ta en dusch innan jag ska ta bussen till stan för körlektion.
Men ville bara titta in en sväng:)
Idag har vi en trött Amanda. Hade besök av Lina och Sofie igårkväll och de åkte hem halv tre (vintertid)
Somnade runt tre sen. Har haft en valp i mitt rum som varit lite ledsen över att mamma och pappa inte varit hemma, så, så mycke sömn har det inte blivit.. Mor och far är i Halmstad och pysslar om sig lite. Det är de värda♥
Hoppsan! Nu måste jag skynda mig!
Önskar alla en underbar dag!
På återseende!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela