aamandaaspequist

Längtar så...

Publicerad 2011-10-31 21:19:47 i Vardagsliv,

Vill ha mitt hus nu så jag kan börja Jul-lull-lulla, pynta med små
grankvistar och spetsband...

Jul-pyssel från förra året. Silkespapper, gamla notblad, tårtpapper, bokmärken,
brunpapper och hushållssnöre...

1:a advent... längtar... Pepparkakor, glögg, lussebullor och allt annat gott
som hör julen till... inte minst tomtegröt... Mums!


Måndag...
Mår inget vidare egentligen. Men jag har med nöd och näppe stånkat igenom den här dagen också. Jobbat hela dagen och det är det ända. Inte ett dugg mer! Fanns jättemyket att göra på jobbet men jag har varit lika seg som kola i skallelutten så jag har inte hunnit med nånting alls känns det som. Avslutade iallafall det jag började med!
Imorn väntas jobb på dagis, ska bli jättekul och jag hoppas att jag är piggare. Ska även på besök hos tandläkaren. Usch:(
Längtar till Julen nu (som du kanske förstår ;-)) så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vi får in så mycket fint på jobbet men jag har köpförbud tills jag flyttar till huset:( Det är väl i och för sig rätt bra men jobbigt år det!
Å! Nu komjag på nått jättebra! Imorn är det bara 1 månad kvar tills jag flyttar!! Hihi:)
Och det bästa av allt; jag får börja med att plocka upp julsakerna med en gång när jag flyttar in;)
Nu ska jag sova gott!
Natti
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela