aamandaaspequist

Lugn söndag...

Publicerad 2011-10-16 22:33:17 i Vardagsliv,

Buzesnusen fick träffa E idag! Hon gillade honom starkt kan jag lova!
Hej och god kväll!
Varit lite slarvig här nu tycker jag.. Skärpning!
Jag antar att, eftersom det är söndag, så blir det en såndär "summering-som-ska-vara-sådär-kort-men-som-alltid-blir-sådär-lång-istället"-roman;) Och såhär har helgen varit:
Fredagen bestod av: scones-frukost, jobb, hem, mat, duscha, E.
Lördag: Upp jättetidigt, hem och släppa ut hästarna, åt frukost med mamsen, duscha och fixa för att åka och jobba. Mycket folk var det på stan, vilket vi gillar jättemycke! Väl hemma blev det god middag med la familia och mysfika med muffins som mamma svängde ihop. Blev sen hämtad av Erik, Tommy och lilla Holly. Blev kaffe och en massa prat hos T. E och jag åkte till lägenheten halv 1 eller något. Så det blev sova sent, (manda inte van vid)
Idag har vi inte gjort allför mycket. Scones-frukost blev det iallafall innan vi tog vårt pick och pack och åkte ut i skogen. Härligt. När E körde hem mig så svängde vi förbi stallet för han ville träffa Buz. Och det blev ett lyckat möte vill jag lova! Hon föll som en fura för honom. Hon är väldigt tydlig med vem hon tycker om och inte, men hon nosade på hela honom och han fick klappa henne i pannan, vilket hon är lite kinkig med ibland, så det var väldigt roligt att se henne så nyfiken på någon:)
Iallafall.
Ikväll har lillasyster lagat mat, som var kanongod! och vi har fikat upp de sista muffinsorna från igår.
Nu ska Manda sova för imorn vankas det jobb och körlektion!
Nattinatti.
Kram♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-17 16:28:12

Mamma e sjuk... Tycker synd om sig själv, men vill säga att bloggen e mysig o Agnes mat igår var toppen! Tack för mysiga stunder i helgen, min hängighet och hosta till trots. Älskar dig! <3 / mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela