aamandaaspequist

Något som är väldigt pirrigt...

Publicerad 2011-10-18 21:27:31 i Vardagsliv,

Hej hopp!
Bildbrist för tillfället... Sitter nu och gör ingenting, ska lägga mig för att plugg och sova alldeles straxt.
Dagen har bestått av jobb och stall. Kristin från Sia home fashion kom och hjälpte oss att skyllta upp med den nya vita julen idag. Jätteroligt! Bättre människa får man leta efter! Jag vill också sprudla av ideér och tankar, visst, ibland får jag mina ryck, men att ha det så ofta, och få sätta dom i verk?!
Jag har varit duktig och ridit idag med, gick jättebra och Buz var helnöjd, trots regn och mörker. Imorn blir det stallet för hela slanten (nästan iallafall) utsläpp och mockning mm på morgonen, sen iväg med Lina till Oskarshamn och Mönsterås. Efter det ska vi hämta Wilma och Alma så ska de få vara i stallet. Pyssla lite med hästarna och rida en liten sväng. Mysigt:) Så det ser vi fram emot:)
Dagens rubrik... Jag är SUPER-DUPER-HUR-MYCKET-SOM-HELST-NERVÖS!!! Usch! Men nog om det! Måste lugna ner mig lite....
Nu ska Manda faktiskt hångla kudde och teroribok...
Nattinatti
Kram♥

Kommentarer

Postat av: Julia :)

Publicerad 2011-10-18 21:50:49

Hejsan, väldigt bra blogg du har! :) har du lust att fika någon gång du är inne i stan kanske? Var länge sen vi sågs nu..Men hör av dig! :)



Kram/ Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela