aamandaaspequist

Onsdag :-)

Publicerad 2011-10-05 21:59:05 i Vardagsliv,

Vill haaa!!! Fick hem den här på jobbet idag, skulle passa otroligt
bra i min stooora walk-in-closet i huset sen... Undrar om jag skulle
slå till?
God kväll onsdag!
Idag har jag jag fortsatt att måla på mitt skåp som jag påbörjade igår. Fint blir det! Ska måla det iallafall en gång till. Före och efter-bild kanske kommer sen. Stallet har blivit gjort och så har jag varit nere hos farmor en sväng och tittat på pippi-tröjan som hon stickar till mig, tack f♥ Jobbat har jag också gjort, eftermiddag, mycket trevligt:)
Barnen och morbror har varit här en sväng med, ätit ihop och töserna har fått rida lite!
Nu ska jag se om jag orkar plugga lite.
Nattinatti!
Kram♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-06 13:14:25

Ja! Slå till då! Puss! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela