aamandaaspequist

Plugg, plugg och åter plugg...

Publicerad 2011-10-11 13:25:20 i Vardagsliv,

Usch vad tråkigt det är! Men det är bara
att tänka positivt och se glad ut!
God dag tisdag!
Den här veckan går så sakta. Igår hann jag inte med så mycket som jag velat. Häst, jobb, samtal med E, ytterst lite plugg, sova. Hade gärna hunnit med mer plugg. Men så är det, inget att vara sur för:) Idag är en annan dag. Trots huvudvärken så har jag varit i stallet, och målat skåpet, för förhoppningsvis sista gången. Så nu ska jag försöka ägna resten av dagen till plugg. Måste ju ha det där nedrans körkortet innan jag flyttar in i huset:)
Men innan jag dyker ner i böckerna så ska jag svänga ihop en stor, varm mugg med kanelte! (Så blir det lite mysfaktor av plugget;))
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela