aamandaaspequist

Stackars Buz:(

Publicerad 2011-10-13 20:54:01 i Vardagsliv,

Var så hurtig och gick till bussen häromdagen, härligt väder!
Kära Torsdag!
Min älskade häst måste stå inne imorn, och tills hovslagaren kan komma... har väntat ett tag nu på att han ska dyka upp men icke! och nu har hästkraken tappat en framsko och den andra framskon sitter på trekvart. Stackarn:( Hoppas han kommer imorn.
I övrigt har dagen varit bra! Vaknade strax efter 8 och gick ner till min sjukling till mamma. Satt och kuckilurade en stund innan vi tog tag i vårt liv och gjorde lite frukost. Gick sen ner till stalllet och fixade allt så det var klart. Och vid halv ett bar det av till jobbet. Roligt var det och det var mycket att göra! Var en otroligt snäll kollega idag och bjöd damerna på morotskaka från favoritfiket "Nilssons konditori", visst är jag snäll? ;-)
Nu sitter jag med en stor mugg med te och en teoribok, i väntan på E.
Iallafall...
Ha en fortsatt trevlig kväll! Och på återseende!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela