aamandaaspequist

All by my self...

Publicerad 2011-09-30 20:47:26 i Vardagsliv,

Vad tråkigt det är att jag inte kan rotera bilden... Men så är det. På
denna plats åt jag min frukost, kan jag få göra det varje dag? Iallafall
när vädret tillåter?

Här är mitt fredagsmys, Brieost med marmelad gjord på bl.a. jordgubbar
och chili (jättegod) Brödchips, kryddade med flingsalt och svartpeppar och
ett glas rött...(vet inte hur kombon med rödvin är, men jag tog lite av vad jag
tycker om så det blir nog bra;-)
God kväll fredag!
Sitter ensam ikväll, med två hårbollar som sällskap, rätt skönt faktiskt. Än så länge iallafall. Mamma och pappa är iväg på Öland med kompisar, och syrran är med Ida. Så det är bara jag och hundarna kvar.
Dagen har bestått av sovmorgon, frukost ute i skogen, jobb och stallet.
Nu ska jag krypa upp i soffan, titta på det sista av Idol, och fredagsmysa!
Ha en fin kväll!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela