aamandaaspequist

Så mycket man borde!

Publicerad 2011-09-28 22:48:12 i Vardagsliv,

Nöjd Buz på skogspromenix i höstvädret!
Så underbart fin häst jag/vi har...Det är klart att alla tycker så om sina
hästar, och tur är väl det!
Mitt hjärta♥
And off to work!


Hej hopp!
Dagen har inte bestått av mycket mer än stallet och jobbet. Vaknade vid 8 och gick ner till min kärlek, Buz!
Hon var lika nöjd och glad som alltid och ingen är då gladare än jag för det.. Skrittade bara en liten runda då jag efter en kort bit märkte att hon var lite ömsig i fötterna, och vände såklart tillbaka, ingen vill ju träna med skoskav om det inte går att göra något åt det? Men mycket myspyssel blev det iallafall!
Sen hem och gå en sväng med dogsen och in i duschen osv. för att göra sig redo för jobb! Började vid 14.00, tack älskade mormor för att du körde in mig♥ och där har vi dagens rubrik! "så myket man borde!" alltså: jag behöver plugga till mitt förbaskade körkort! Att jag inte får tummen ur och gör det ordentligt? Någon? Ge mig en spark därbak tack! Jag är ju egentligen så nära! Vad är felet? Visst, jag pluggar lite varje dag, men det är tydligen inte tillräckligt... det fastnar ju inte! Ååååh!!!! Men... nog om det, varför klagar jag när jag sitter här? Kunde ju läst ett par sidor i stället? Jaja, nu SKA jag plugga! :)
Sov gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela