aamandaaspequist

Synd att jag inte har mitt hus än!

Publicerad 2011-09-26 23:51:06 i Inredning,

Höstkrans i form av grå mossa, rosa ljung och en svart rosett...
Den trassliga kransen i sin helhet...
Hittade såklart en massa annat fint, men de här underbara rostiga värme-
ljuslyktonrna, för 35 kr styck,  fick följa med hem...

Måndagen är avklarad!
Sitter nu och tänker att jag borde sova, men vill bara titta in här först och visa kransen som jag gjort.
Idag har jag varit väldigt duktig måste jag säga! Jag har dammsugit, tagit hand om köket, tvättat, pluggat och varit i stallet. Bakat har jag också gjort, en enkel och lätt ihopsvängd "Tuppkaka", mycket god, ungefär som en "vit" kladdkaka.
Och som det syns på bilderna så har jag använt av min kreativa sida (som egentligen inte är så överdrivet kreativ, men endå, det är ju tanken som räknas) och gjort en höstkrans. Följde med mamma och några fler bruttor till en blomsteraffär i Oskarshamn som hade kvällsöppet för oss så vi fick göra höstkransar. Jätteroligt och jättemysigt! Alla var så duktiga och det gjordes många fina kransar. Min blev inte den vackraste men den speglar mig ganska bra: Enkel och lite yvig... Synd bara att jag inte bor i mitt hus än så den kunde fått hänga på min dörr, jag får vara nöjd med att den pryder ena dörren här hos mamma och pappa så får jag göra en vinterkrans att hänga på min, sen i december när jag flyttat in. Åh vad jag längtar!!!
Nattinatti!
Kram

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-09-28 19:09:02

Vi får göra julkransar ihop, då har du ju ett eget kryp in!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela