aamandaaspequist

Underbara höstväder!

Publicerad 2011-09-29 13:01:51 i Vardagsliv,

Mitt goa, älskade hjärta!

God middag och välkommen torsdag!
Idag var jag duktig och gick upp vid 8 för att gå ner till Buzan, tänkte rida men hon är fortfarande ömsig i fötterna så hon får vila idag. Men tog in henne och pysslade lite såklart!
Nu har jag varit duktig och gjort lite sånt som är så otroligt skoj! Kan ni gissa vad? Jo: Plockat ur och i diskmaskinen, damsugit tagit hand om lite tvätt. Bra va?=)
Nu tänkte jag plugga lite innan det är dags att dra sig mot jobbet för att jobba kväll. Det är Hösthandlarkväll i lilla Oskarshamn, så det är öppet ända till 21.00, och jag hoppas att det kommer mycket folk så vi får jobba hårt! Men som sagt, plugga först!
Ha en fin fortsatt dag i det underbara höstvädret!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela