aamandaaspequist

Blev visst ett inlägg till innan årets slut;-)

Publicerad 2012-12-29 00:18:37 i



Här är den fina kaffemaskinen jag fick av han med stort H:-) fin va?!?


Hej och hå! Dagen har gått ganska fort, jag har varit hos hästen och vi har varit på bio ihop med johan och ninni. Vi såg Hobbit eller vad den heter, ganska bra faktiskt. Nu är Manda trött och ska försöka sova lite, vi ska till mamma och pappa för lite fika. Ska bli jättemysigt:-)
Och med fot säger jag god natt och på återseende:-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela