aamandaaspequist

God Jul! Gott Nytt År! och God Fortsättning!

Publicerad 2012-01-05 14:47:23 i Vardagsliv,

Hej!
Länge sen nu... Har saknat att blogga.
Har lite olika saker att skylla på;
*Flytt till huset
*Mycket jobb
*Komma i ordning i huset
*INGET INTERNET!
Måste ta tag i detta nu! Varje dag händer det nått som jag vill skriva om. Men utan internet så blir det lite svårt...

Jag bor somsagt i huset nu och trivs som fisken i vattnet. Ångrar inte en sekund att jag flyttade dit. Lägenhet funkar inte ett dugg för mig, kände mig som ett djur i bur. Men det blir nog lätt så när man är van att kunna gå halvnäck ut till postlådan och hämta tidningen:)
Ska ta lite kort på mitt krypin och lägga upp här, men vill fixa lite till innan. Det fattas ett par möbler till hallen nere och även hallen på övervåningen. Tänkte även få upp lite tavlor och annat så väggarna inte ser så nakna ut:)
Nu ska jag åka hem igen och ta tag i lite tvätt och annat kul!
På återseende! (förhoppningsvis snart)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela