aamandaaspequist

Liten tjuvtitt :)

Publicerad 2012-01-31 22:08:43 i Vardagsliv,

Del 1: Precis flyttat in!
Liten del av bänken vid tvättmaskinen i badrummet..
Över tvättmaskinen
Och från det ena till den andra, såhär såg min adventsljusstake, som
fick stå på stora bordet i köket, ut:)
Lilla bordet i köket. Bästa frukostplatsen:)
Bilderna är tagna precis när jag flyttat in och börjat lull-lulla lite...
Del 2: Julen♥
Julaftons-frukost hos mormor och morfar. Mumma♥
Tomten kom! Mina favorittjejeri tomtens knä, gullisarna!
Efter en heldag hos mormor och morfar så åkte la familia hem och bytte
julklappar, drack glögg och bara myste♥
Efter alla julklappar och all glögg så åkte jag till S och avslutade jul-
aftonen där..
Del 3: Efter jul och nyår så åkte julsakerna bort! Nu är det vår!
Ena fönstret i Tv-rummet. Den söta lampkjolen har jag köpt på jobbet:)
Liten skymt av sovrummet:)
Blommorna i de söta tygkrukorna fick jag i inflyttnignspresent av Lina♥
Lämpskärmen har jag lyckats sy och fixa själv:)
Hej där!
Har fortfarnde inte fått tummen ur och skaffat internet, så nu sitter jag hos S och snylltar på hans.
Livet rullar på bra tycker jag. Jobbar och står i. Har tagit tag i ridningen igen och nu är det bannemig allvar på den fronten! Vi ska igång:) Mötte grannen och hennes häst när jag skulle rida iväg idag så vi tog en runda ihop i skogen.
Nu ska vi nog sova här snart så jag får ta och plocka ihop och lägga ner:) Jobb imorn ju! Då måste man va pigg och allert;)
Nattinatt
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela