aamandaaspequist

Hej hopp!

Publicerad 2013-01-30 20:54:17 i



saknar min gofis till guddotter jättemycke! men förhoppningsvis får vi träffas nästa vecka:-)
den har veckan har varit lugn och skön och kommer fortsätta så. det har blivit mycket tid i stallet vilket är väldigt skönt. lite ridturer och hästpyssel. har även hunnit med en fika ihop med mormor och morfar. idag har jag jobbat halva dagen och nu ligger jag i soffan med simons lilla penny i knät. fick besök av sebbes lillebror och hans hund så vi har lagat mat och nu spelar de tv-spel. funderar på att gå ut och gå en sväng, men jag vet inte.. vore rätt skönt, så jo, det får bli så! imorn är jag ledig så då blir det stallet igen, ska även rida ihop med mamma på pellagården och det ska bli jättemysigt<3 usch vad jag kände att det blev ett meningslöst inlägg men ändå, det är ett inlägg;-)

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Jag - din mor.... =)

Publicerad 2013-08-06 10:45:59

Hej mitt hjärta! <3
Tycker du uppdaterar lite dåligt här...
Hur mår hästen, hunden, mannen, guddottern, Du själv? Vad gör du nu för tiden?
Puss å kram, min fina! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela